ソラマメブログ

2021年02月12日

男性の顔2

前回、サングラスの下の眼は厳しそう、なんて書いたら、「そんなことないよ」って指摘が。
で、ご本人がサングラス外したところを撮らせていただきました。めったに見れないお顔です^―^

In the last article I wrote that the eyes behind the sunglasses are rather sharp, but someone said it is not true!”. So here are his pictures without glasses, that can be barely seen.

男性の顔2


左がこのウラシマの主人Moroiさん、左端のピンクの看板でMoroiさんの小説が貰えます。右は先日可愛いお顔を紹介したPin2さん。
私は頭が小さすぎるんでないかと気にしてたんですけど、こうしてみるとMoroiさんの方が小頭!

The left is Moroi, the owner of this SIM. His novel can be got at the pink board on the far left. The right is Pin2, the cute girl who I introduced pictures before. I was worrying about my small head, but comparing with Moroi, his one is much smaller than mine.

男性の顔2


それより違うのが脚! 私は胴を長めにしてるんですけど、Pin2さんとはヒールを考慮してもヒップの位置が全然違う! 
Moroiさん脚長すぎだよ。裸になったらちょときもいんでないかな^―^ 
アメリカで脚が長くてかっこ悪い人を見てきたせいかもですが、日本人は長すぎる脚に抵抗がないみたいですね。

Instead, the major difference is the leg length. I intentionally set my torso rather long but there is a big difference in hip position than Pin2 even considering the high heel. At any rate I think Moroi’s legs are too long. I wonder that he may look strange if he takes off clothing. Maybe I am prejudiced by watching some persons who look clunky due to long legs, but Japanese might not have resistance against too long legs.

男性の顔2


男性のアバターはみんな似たような顔、って書いちゃいましたけど、改めてデモを見ても、好きな顔はあんまし見つかりませんでした。
なのでRLではどうかな、って。スターは顔でなく行動やキャラが気になっちゃうので、ネットで写真を。
私が好きな顔だけ集めてみたら、私が惹かれる男性は眼なんだな、って改めて気がついた。だからサングラスが気になっちゃうんですね。
中にはこれほんとに男性?って思う人も。結構やさしい感じ(女性っぽい?)が好きなので、もしかしてL系なのかな^―^

I have said that all male avatars are similar, but I checked shape and skin demos as much as possible and still I was not able to find my favorite type. So, I wondered how it would be in RL. Since movie stars will be affected by the behavior and character, I checked pictures only in the net. I gathered those I like and fount that my judging point was the eye. That might be the reason why I feel uneasy with sunglasses. Among them, there are faces those I cannot believe that he is male. As a whole, I found that I tend to be attracted by gentle (feminine?) types. By any chance might I have an L-tendency?

男性の顔2

先週の続きで、脆いさんの仲間を集めました。

・アンドロイドが恋をする小説を書きました、エロいです・・・
・アンドロイドが二階から落ちました。壊れてしまいました、脆いです・・・
・続編が出来ません。何度も書き直しました。爪が割れました、脆いです・・・
・続編を何度も何度も書き直しました。キーボードが割れました、脆いです・・・

・ウラシマのダンスを止めことが出来ません、呪いです・・・
・赤い手袋が落ちてました、中身も入ってました、グロいです・・・
・ヨットで港に入ったら、縛られてしまいました、もやいです・・・

・顔が大きい、鼻が大きいって言われました、モアイです・・・  
・勝ったと思ったのに、待たされました、ものいいです・・・ 
・つまんないことばっか、って言われました、もういいです・・・ 
・面白いもありました、もらいです・・・

I gathered words that has similar sound like Moroi in Japanese.

・Wrote a novel of android falling love. Eroi… (erotic) 
・The android fall off from upstairs. She was broken apart. Moroi…(flagile)
・Tried to make the sequel but no progress. The keyboard was broken. Moroi…
・Rewrote the sequel again and again. My nail was broken. Moroi…
・Cannot stop dancing at my home. Noroi… (curse)
・Found a red glove on the road, with the inside included. Guroi (grotesque) 
・Sailed into a harbor and I was tied up, Moyai… (mooring) 
・Was told that my head and nose are too big. Moai… (moai statue)
・Thought I won, but kept waiting for a moment. Monoii… (judge review)
・Said that no interesting thing. Moii… (enough)
・But someone was funny. Morai… (take it)




同じカテゴリー()の記事画像
ちょと怖い美人さん
寝顔ブス 
似た顔探し
あしながおばさん
強そうな顔
鼻の大きさ 
同じカテゴリー()の記事
 ちょと怖い美人さん (2023-10-31 06:05)
 寝顔ブス  (2023-09-18 06:05)
 似た顔探し (2023-09-11 06:05)
 あしながおばさん (2023-09-08 06:05)
 強そうな顔 (2023-08-18 06:05)
 鼻の大きさ  (2023-08-14 06:05)
Posted by Temi at 06:05│Comments(0)
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。