ソラマメブログ

2019年11月27日

私の死2 火

江戸の大火、火消し中に法被に火がついてしまった私。
その後屋根の上で冷たくなっていった私には誰も気がついてくれませんでした;;

At the massive fire at Edo, my happi coat was inflamed while fire fighting. Afterward nobody noticed me getting cool and cold on the roof.

私の死2 火


馬場ツインズの新天美茶屋にあった焚火は、傍へ寄ると身体が燃えてしまいました。
しばらく消えません。これは誰だったか、燃えちゃったのでわかんなくなった^-

The fire at a garden at Temi’s Tea House tends to ignite a person coming in and would not fade for a while. I did not recall who this was since she was incinerated.

私の死2 火


SL始めたころの。火があると入ってみたくなります。蛾みたい。かなりマゾヒストなのですね^-
Of early date of my SL. I am tempted to go into fire like a moth. I could be a kind of masochist to some extent.

私の死2 火


これはブログでは使わなかった。実際は人体は火の中ではこういう姿勢にならないようです。完全に死んでからだとわかりませんけど。
髪は真っ先に燃えるでしょうからこの絵は変。

This picture was not used in my blog. Actually, a human body will not be such a pose in a fire. But I am not sure if a stone-dead body was put into. Anyway, the hair should be ignited at first, so this picture is wrong.

私の死2 火

実際にされたら、焼死って一番苦しい死に方かも。
王様が言いました。 「この詐欺師め、最後に何か言ってみよ。真実を述べれば慈悲として絞首刑で済ます。間違っていれば火炙りにする!」
詐欺が言いました。 「私は火炙りになるでしょう」  ・・・王様はどうすればいい?

If actually done, a death by fire could be one of the most painful way to die. A king said, “You an imposter! Tell the truth as the last word. If you say a truth, I will hang you as a mercy, but if you say a lie, I will burn you alive!” The imposter said, “I will be burt alive.” What should the king do?





同じカテゴリー()の記事画像
二人用棺桶
寝顔と死顔
ミルルさんの死  
Pin2さんの顔出し 
サチコ姉さまの死
表情HUD 2
同じカテゴリー()の記事
 二人用棺桶 (2023-10-23 06:05)
 寝顔と死顔 (2023-09-22 06:05)
 ミルルさんの死   (2023-08-07 06:05)
 Pin2さんの顔出し  (2023-07-05 06:05)
 サチコ姉さまの死 (2023-06-23 06:05)
 表情HUD 2 (2023-05-25 06:05)
Posted by Temi at 06:05│Comments(0)
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。