ソラマメブログ

2019年12月03日

私の死4 動物

こうなると私のマゾヒスティックな死も極端^- 旧馬場にあった展示です。
This could be the extreme of my masochistic death. This was an exhibition at old Baba.

私の死4 動物


「飛び出して見える」の展示で使ったのの原作?です。スーパーガールも敵わない;;
This is the original of the one exhibited at the presentation “Out of Bounds World”. Even the Super girl was not able to beat.

私の死4 動物


上の二枚は自分が口の直前に浮かんで撮り、恐竜の頭に重なった部分を消しています。
下は合成ではなく、馬場のお風呂で。カバのアバターが壁を突き抜けてしまうのを使ったのです。
この記事は海外のSLサイトで紹介されたことがありました。
馬場の銭湯は今も別のSIMに当時のままあり、毎週土曜は昔の仲間が集まってます。最近お風呂には入らないけど^- 
昔の記事、カバターと銭湯:http://temisirbu.slmame.com/e838297.html  
桔梗ちゃんメモリアル:http://maps.secondlife.com/secondlife/Publius/47/106/22
  
For the above two pictures, I took my figure floating in front of the mouth and erased the doubled portion with the head of tyrannosaur. This is not a composite but using hippo avatar that goes through a wall at a public bath at Baba. This article was introduced in an overseas SL blog. The Baba public bath is still in a different SIM as it was. Old fellows are getting together every Saturday, not for bathing though^-^ 
The old article, Hippo and Public Bath: http://temisirbu.slmame.com/e838297.html 
Baba Meeting Area: http://maps.secondlife.com/secondlife/Publius/47/106/22  

私の死4 動物


これはコロラドのRPGの一コマ。バファローが攻撃してきます。
倒されてしまうと、お医者さんに頼んで治療してもらう必要があります。

This is one scene at RPG at Colorado. The buffalo attacks. Once beaten, it is necessary to see a doctor for a medical treatment.

私の死4 動物


サメやワニに噛まれるポーズは多くみかけますが、これは珍しい船の上でお魚に吞まれる。Borchovskiのアートからです。
漁師の方も船に上げた魚に噛まれることはあるそうですね。

There are many pose balls for bitten by a shark or crocodile, but this one is rare, suck down by a caught fish, from an art by Borchovski. I have heard that actually a fisherman could be bitten by a fished up one on a boat.

私の死4 動物


レタッチだけで合成ではないです。どうしてこうなったかは、昔の記事を見てください。
溺れる:http://temisirbu.slmame.com/e253154.html 

This is just a retouch and not a composite. Please visit the old article for the process.

私の死4 動物


今回新しく作ったので、このシリーズの絵の中で完全な合成はこれ一枚だけです。
SLにはこんなことするシャチはいないと思う^-

This is a new one made this time, the only full-composite picture in this series. There is no killer whale to do this in SL, I hope.

私の死4 動物

シャチが言いました。 「これから俺がどうするか、言い当てたら離してやろう。 間違ったら食べてしまうぞ!」 
わたしが言いました。 「あなたは私を離してくれないでしょう」 
シャチはどうずる? 水中で私を咥えたままどやってしゃべったのか、なんて言わないでね^-^

The orca said, “If you guess what I will do next, I will release you, else I will eat you.” I said, “You will not release me.” How should the orca do? Do not mention why the orca can speak while biting me in the water. ^-^




同じカテゴリー()の記事画像
二人用棺桶
寝顔と死顔
ミルルさんの死  
Pin2さんの顔出し 
サチコ姉さまの死
表情HUD 2
同じカテゴリー()の記事
 二人用棺桶 (2023-10-23 06:05)
 寝顔と死顔 (2023-09-22 06:05)
 ミルルさんの死   (2023-08-07 06:05)
 Pin2さんの顔出し  (2023-07-05 06:05)
 サチコ姉さまの死 (2023-06-23 06:05)
 表情HUD 2 (2023-05-25 06:05)
Posted by Temi at 06:05│Comments(0)
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。